Frequently Asked Questions

Olvasd át az alábbi gyakran ismételt kérdéseket mielőtt írnál/telefonálnál.

GYIK

Mennyi idő mire megérkezik a csomag?
Átlagosan 1-4 munkanap mire megkapod a csomagot. Amennyiben készleten van 2 munkanap alatt megkapod, amennyiben nincs, úgy érdeklődj ügyfélszolgálatunkon.
Hétvégén adhatok le rendelést?
Igen. A hétvégén leadott rendeléseket hétfőn fogjuk feldolgozni.
Személyes átvételre van lehetőség?
Van igen. Üzletünk nincs, de át tudjuk adni neked a telefont személyesen is. Hódmezővásárhelyen valamint Szegeden is.
Hol található a szerviz?
A szerviz feladatokat Budapesten a WayteQ Europe Kft végzi. Elérhetőségük: itt találod.
Adhatok le rendelést telefonon, chaten, emailben?
Rendelést kizárólag a weboldalunkon veszünk fel!
Láthatóan sérült a csomag ami érkezett, mit tegyek?
Ne vedd át a csomagot ebben az esetben a futártól, hanem fordítsd azt vissza hozzánk. Jegyzőkönyvet vetess fel vele! Ha le is fotózod a csomagot, az egy hasznos plussz!
Bankkártyával tudok fizetni az oldalatokon?
Igen, ráadásul biztonságos HTTPS kapcsolatunk van aminek hála a teljes forgalom az oldalunk és közted titkosítva van.
Van lehetőségem elállni a vásárlástól?
Igen, 14 napos elállási jog illeti meg a vásárlót, a terméket a címünkre kérjük visszajuttatni (a visszajuttatás költsége a vásárlót terheli) megérkezés után azt bevizsgáljuk, és ha mindent rendben találtunk a számlán szereplő árat 30 napon belül visszafizetjük a vásárló részére.

Írj e-mailt

[mc4wp_checkbox]